Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

 

Вартість повернення та обміну

Комісія за повернення товару відсутня

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Вартість повернення - 85 грн

 

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете оформити повернення, якщо товар не підійшов за технічним характеристикам або з інших причин не може бути використаний за призначенням, а також:

- не пройшло 14 днів з моменту отримання товару у відділені Нової пошти.
- товар не був у вживанні і жодним чином не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості
- повністю збережена фірмова упаковка (включно з ярликами)
- в наявності розрахункові документи

 

Умови повернення товару неналежної якості

Виявили, що товар пошкоджений або несправний? Ви маєте право протягом гарантійного терміну заявити претензію про якість товару (згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів») та здійснити повернення товару неналежної якості.

Товар неналежної якості - це товар у якому виявлено недоліки.

- він взагалі не може бути усунутий;
- його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
- він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

 

Повернення товарів відбувається через відділення Нової Пошти

Дачне, Одеська обл., вул. Преображенська, буд. 99 (Нова Пошта, склад №1)

+380 (93) 187-12-98

 

Повернення коштів

Кошти будуть повернуті на рахунок покупця протягом 3-х робочих днів.

 

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.